Surfkamp en Byron Bay. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu Surfkamp en Byron Bay. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Surfkamp en Byron Bay.

Blijf op de hoogte en volg Annelies

26 Juni 2013 | Australië, Byron Bay

Het is weer tijd voor een nieuw reisverslag! Onder genot van een bananenpancake en een kopje thee ben ik momenteel in Byron Bay.
Gisteravond ben ik vertrokken vanaf het surfkamp. Het surfkamp was erg leuk! Tijdens het surfen heb ik zelfs dolfijnen gezien! Die zwommen een aantal meter naast mij! Op het surfkamp heb ik 11 surflessen gehad. Het is erg leuk om te doen, maar makkelijk is anders haha. Ik kan staan op het surfbord en golven pakken. Het surfkamp was vooral ook erg gezellig. Toch was ik weer blij om verder te gaan! Ik ben erg nieuwsgierig naar wat er nog meer te zien en te doen is in Australie! Voor vandaag heb ik afgesproken om naar het lighthouse te gaan. Dat is op het hoogste punt van Byron Bay. Als je geluk hebt kan je hier Dolfijnen en Orka's zien die opweg zijn naar het noorden. Ik zal hier tot zaterdag blijven, dan zal ik verder reizen naar de Gold Coast.

  • 30 Juni 2013 - 12:30

    Marianne:

    Hey buurmeisje! Eindelijk de tijd kunnen nemen om je reisverslag te bekijken; superleuk! Mooie foto's zeg! En wat heb je al veel beleefd en gezien! Ik zal me gelijk aanmelden voor de mailinglijst. Enne... nog even een leuk nieuwtje. Eigenlijk dubbelleuk... wij zijn 11 weken zwanger van een tweeling! De hele wereld mag het weten :-) Ik blijf je volgen! Liefs, Marianne

  • 01 Juli 2013 - 05:34

    Gordon And Sebastian WALKER:

    It has been fun and a pleasure Hosting Annelies as our Couchsurfing Guest. We have had lots of long talks, some great food, lots of CHAI TEA. Sadly the weather here on the Gold Coast has been awful...we promise the weather will be better in far north Queensland. Good luck on the rest of your tropical paradise holiday..much love from Gordon and his son Sebastian xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Annelies

Van 10 juni tot en met 21 augustus zal ik te vinden zijn met mijn rugtas in the land down under. Het Australië avontuur zal dan eindelijk beginnen! Mijn reis zal beginnen in Sydney. Zodra ik Sydney heb gezien zal mijn surfkamp beginnen! Het surfkamp zal een week duren. Tijdens het surfkamp zullen we van Sydney tot Byron Bay reizen. Daarna zal de reis verder gaan langs de oostkust. Als ik in Cairns ben aangekomen ga ik een duikcursus volgen in the Great Barrier Reef. ( De mooiste Koraalzee van de wereld!) Mijn terugvlucht zal 21 augustus vertrekken vanuit Sydney. Waar ik heen ga nadat ik Cairns heb bekeken staat nog open. Het lijkt mij leuk om naar Alice springs te gaan. De Great Oceaan Road en Melbourne staan hoog op mijn lijstje. Tijdens mijn reis zal ik reisverslagen gaan schrijven en foto's toevoegen. Zo houd ik jullie op de hoogte over mijn avontuur!

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 662
Totaal aantal bezoekers 13259

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 14 November 2015

Reis 2015 Azie

23 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juni 2013 - 21 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: