Sydney! - Reisverslag uit The Rocks, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit The Rocks, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 Juni 2013 | Australië, The Rocks

Donderdag:
Vandaag was het een mooie zonnige dag in Sydney. Naar een lekker ontbijtje in de zon kreeg ik een rondleiding door the Rocks en de Circular Quay. Omdat het zo een prachtig weer was heb ik de ferry genomen naar Manly. Deze plaats bevindt zich in het noordelijke deel van Sydney. Het is een plaats die vooral gericht is op surfers. Manly beach is een mooi strand! Langs het strand bevindt zich een nationaal park. Het was schitterend je kon helemaal omhoog klimmen en vanuit daar had je een prachtig uitzicht. De reis van de haven tot Manly met de ferry duurde een half uur. Tijdens de boottocht kon je Sydney goed bekijken! (foto's volgen nog). Teruggekomen in de hostel heb ik gebarbequed op het dak. Daarna heb ik nog gezellig een drankje gedaan.

Vrijdag:
Na het ontbijt ben ik naar Bondi beach geweest. Dit is het bekendste strand van Sydney. Het is een gezellig strand met winkeltjes en restaurantjes. Langs het strand is een prachtig natuurpark! (de foto's volgen nog). Daarna ben ik naar de Botanical garden geweest! Een super mooi park in Sydney. (foto's volgen nog). Daarna ben ik naar een kunstmuseum geweest. The gallery of art NSW.
Het was een super mooi gebouw met schilderijen en beelden uit Australie en Europa.
Ik heb ga zo lekker pizza eten in de hostel.

  • 14 Juni 2013 - 20:58

    Janne Wessel :

    Hoi annelies

    Wat leuk om de fotos en verhaalen weer te lezen je heb het geloof ik echt naar je zin en ben vol op aan het genieten jij lekker in het zonnetje op het strand je boft echt en met bailey gaat het supper goed hij kunfeld steets met een van de pony,s hier is echt lief en ook gaat hij steets liggen en woord dan beschermt door zijn vriendje de ezel maak je maar geen zorgen over hem hij maakt het goed en jij zeker ook ik hoop snel weer je verhaalen te lezen en geniet er weer van hoop dat ik snel weer je volgende verslag te lezen

  • 15 Juni 2013 - 07:08

    Mia Ketelaar:

    Hoi Annelies fijn dat je reis goed gegaan is! Het was wel lang denk ik, heb je wel kunnen slapen! Het ziet er prachtig uit en je hebt al veel gedaan! Geniet maar lekker!! Liefs Mia xx

  • 15 Juni 2013 - 14:43

    Mees Wessel:

    Heeeyy, ik hoop dat je het leuk hebt ! Hahaha dat zal wel ! Ben wel jaloers op je hoor ! Lekker de zon aan het strand ! Hoop dat alles goed gaat met je ! Met mij gaat het goed en met Bailey ook ! Spreek je nog wel !!

    Groetjes Mees !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, The Rocks

Annelies

Van 10 juni tot en met 21 augustus zal ik te vinden zijn met mijn rugtas in the land down under. Het Australië avontuur zal dan eindelijk beginnen! Mijn reis zal beginnen in Sydney. Zodra ik Sydney heb gezien zal mijn surfkamp beginnen! Het surfkamp zal een week duren. Tijdens het surfkamp zullen we van Sydney tot Byron Bay reizen. Daarna zal de reis verder gaan langs de oostkust. Als ik in Cairns ben aangekomen ga ik een duikcursus volgen in the Great Barrier Reef. ( De mooiste Koraalzee van de wereld!) Mijn terugvlucht zal 21 augustus vertrekken vanuit Sydney. Waar ik heen ga nadat ik Cairns heb bekeken staat nog open. Het lijkt mij leuk om naar Alice springs te gaan. De Great Oceaan Road en Melbourne staan hoog op mijn lijstje. Tijdens mijn reis zal ik reisverslagen gaan schrijven en foto's toevoegen. Zo houd ik jullie op de hoogte over mijn avontuur!

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 13253

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 14 November 2015

Reis 2015 Azie

23 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juni 2013 - 21 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: