Sydney! - Reisverslag uit The Rocks, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit The Rocks, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

12 Juni 2013 | Australië, The Rocks

Na een lange reis ben ik gisteravond om 18:00 uur lokale tijd aangekomen in Sydney. Tot zaterdagochtend verblijf ik in het YHA hostel in Sydney. Dit hostel bevindt zich bij the Harbour Bridge en the Opera house. Vanaf het dakterras heb je een schitterend uitzicht daarop! Vandaag heb ik Sydney bekeken. o.a. Het hart van het centrum, the Darling Harbour, the Hyde park, de haven. Sydney is echt een mooie stad. De mensen zijn hier erg vriendelijk. Als je een winkel inloopt zeggen ze: Hello, how are you? Als je op straat zoekend staat te kijken vragen ze of ze je kunnen helpen. Ik heb in het hostel Mexicaans gegeten met andere backpackers. Zaterdag of zondag zal ik naar de Blue Mountains gaan. Dit is een nationaal park die op de werelderfgoedlijst staat. Ik zal dan verblijven in Katoomba. Tijdens mijn verblijf zal ik o.a.een tocht ter paard gaan maken door de Blue Mountains.

  • 12 Juni 2013 - 21:19

    Janne Wessel:

    Hoi annelies

    Wat leuk om je verhaalen te lezen hoop dat je het echt naar je zin heb maar zo telezen komt dat wel goed ben heel jaloers op jou heel veel suces ook gaat het heel goed met bailey hij heelt echt al een beetje zijn kudde en ondugend door de wei renen en met rijden is hij supper braaf maar laat snel weer wat van je hoorgen vind het leuk om te lezen
    We missen je wel we hebben het steets over je
    Hoe zou ze het hebben zou ze an aan gekomen zijn
    Annelies ik wens je nog een fijne tijd en genoet er van

  • 12 Juni 2013 - 22:00

    Els:

    Heey Annelies,

    Klinkt echt super leuk! Ik kijk uit naar de rest van je blogs! Heel veel plezier nog en geniet er van!

    Liefs Els

  • 13 Juni 2013 - 03:11

    Hans:

    Heeee wat leuk!!! Op weg naar Blue moutain zie je over wilde kangaroo's. die kun je trouwens ook heerlijk eten bij de restaurants rondom de Opera ;). Enjoy your stay.

  • 13 Juni 2013 - 13:19

    Wilma:

    Hoi Lieverd!.. Vond het leuk dat je mij vanuit Sydney whattsappte!
    Hoop dat je lekker kan paardrijden!.. Veel plezier!xxx

  • 15 Juni 2013 - 02:41

    Annelies Herikhuisen:

    Hey Janne. Ik geniet hier echt!Haha die Bailey! Ik houd jullie op de hoogte van de avonturen hier! :)

    Hey Els! Dankjewel ik ga je op de hoogte houden!

    Ha die Hans. Jij bent dus ook in the land down under geweest! Ik kijk erna uit om kangoeroes te zien! De eettentjes rondom de operahouse zijn wel een aanrader voor vanavond!

    Hey Wilma! Ik denk dat het daar heel mooi is om paard te rijden. Ik ga het maandag of dinsdag doen! Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, The Rocks

Annelies

Van 10 juni tot en met 21 augustus zal ik te vinden zijn met mijn rugtas in the land down under. Het Australië avontuur zal dan eindelijk beginnen! Mijn reis zal beginnen in Sydney. Zodra ik Sydney heb gezien zal mijn surfkamp beginnen! Het surfkamp zal een week duren. Tijdens het surfkamp zullen we van Sydney tot Byron Bay reizen. Daarna zal de reis verder gaan langs de oostkust. Als ik in Cairns ben aangekomen ga ik een duikcursus volgen in the Great Barrier Reef. ( De mooiste Koraalzee van de wereld!) Mijn terugvlucht zal 21 augustus vertrekken vanuit Sydney. Waar ik heen ga nadat ik Cairns heb bekeken staat nog open. Het lijkt mij leuk om naar Alice springs te gaan. De Great Oceaan Road en Melbourne staan hoog op mijn lijstje. Tijdens mijn reis zal ik reisverslagen gaan schrijven en foto's toevoegen. Zo houd ik jullie op de hoogte over mijn avontuur!

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 13250

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 14 November 2015

Reis 2015 Azie

23 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juni 2013 - 21 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: