Sydney: Blue mountains - Reisverslag uit Blue Mountain, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu Sydney: Blue mountains - Reisverslag uit Blue Mountain, Australië van Annelies Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Sydney: Blue mountains

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 Juni 2013 | Australië, Blue Mountain

Zondagmorgen heb ik de trein genomen naar de blue mountains. Dit was een mooie rit waar al veel was te zien. Het hostel waar ik overnacht ligt erg centraal, je kan zo naar het nationaal park lopen! Zondag heb ik de three sisters bekeken en een bekende wandelroute gedaan.

Maandag ben in naar de everglades geweest. Dit was erg mooi om te zien. De Everglades is een nationaal park waar je onder andere aangelegde tuinen kan bekijken. Daarna heb ik een bushwalk gedaan! Het mooiste vond ik de Leura waterfalls! Helaas lukt het niet om de foto's te uploaden.

Dinsdag ben ik naar de Jenolan caves geweest. Dit was een dagtour. Ik heb een rondleiding gehad door de Lucas caves. Dit was zo bijzonder om te zien! Sommige stukken waren erg donker en je kon allemaal kristallen zien en tekens die de Aboriginals vroeger in de grotten hadden gegraveerd. In de grotten waren trappen en bruggen aangelegd. Om sommige stukken te bereiken moest je bukken of kruipen.
Paardrijden stond ook op de planning, dit heb ik niet gedaan. De bekendste ranch van de blue mountains is sinds kort gesloten. Andere ranches waren moeilijk te bereiken. Maar er zijn hiet genoeg andere mooie plekken in Aussie om te gaan paardrijden.

Morgen zal mijn surfkamp beginnen! Ik blijf vannacht nog in dit hostel. Ik zal de trein van 04:21 uur nemen. Om 07:00 uur zal het surfkamp beginnen. Ik zal dan van Sydney tot Byron Bay reizen met het kamp en slapen op het strand! Het surfkamp zal een week duren!

  • 18 Juni 2013 - 14:47

    Sarah Maria:

    Wat ontzettend leuk zeg dat ik je zo kan volgen!
    Geniet ervan lief liesje!

  • 18 Juni 2013 - 15:45

    Janne Wessel:

    Hoi annelies
    Leuk om je verhaalen weer telezen zo tehoren heb je het echt naar je zin leuk om je berigten zo te leze met bailey gaat alles ook goed nog heel heel feel susces

    Groetje janne

  • 19 Juni 2013 - 15:47

    Janne Wessel:

    Hoi annelies
    Gefelisiteerd een een hele fijnd verjaardag van ons allemaal

  • 20 Juni 2013 - 20:09

    Hoi Annelies Door Oma En Opa :

    Zo te lezen geniet je van alles wat je doet
    wij hadden dat wel verwacht van jou
    vol spanning wachten wij weer op het volgende bericht
    over het surf kamp wat ze weer allemaal heeft meegemaakt
    gr oma en opa doeiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Blue Mountain

Annelies

Van 10 juni tot en met 21 augustus zal ik te vinden zijn met mijn rugtas in the land down under. Het Australië avontuur zal dan eindelijk beginnen! Mijn reis zal beginnen in Sydney. Zodra ik Sydney heb gezien zal mijn surfkamp beginnen! Het surfkamp zal een week duren. Tijdens het surfkamp zullen we van Sydney tot Byron Bay reizen. Daarna zal de reis verder gaan langs de oostkust. Als ik in Cairns ben aangekomen ga ik een duikcursus volgen in the Great Barrier Reef. ( De mooiste Koraalzee van de wereld!) Mijn terugvlucht zal 21 augustus vertrekken vanuit Sydney. Waar ik heen ga nadat ik Cairns heb bekeken staat nog open. Het lijkt mij leuk om naar Alice springs te gaan. De Great Oceaan Road en Melbourne staan hoog op mijn lijstje. Tijdens mijn reis zal ik reisverslagen gaan schrijven en foto's toevoegen. Zo houd ik jullie op de hoogte over mijn avontuur!

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 13248

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 14 November 2015

Reis 2015 Azie

23 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juni 2013 - 21 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: